Air Arms Prosport – demontaż lufy. Montaż lufy Lothar Walther.

utworzone przez | Sprężynowe

Witam

Zrobiłm ten temacik bo ostatnio ktoś miał problem z lufą w AA TX a PP to prawie to samo.

Prosporcik rozebrany na części pierwsze.
Wyciąganie lufki zaczyna się od podgrzania przedniej częsci cylindra,potem odkręcenie nakrętki wewnątrz cylindra kluczem z przedłużką nr 17.
Wybicie lufki razem z osłoną z cylindra.
Po ponownemu nagrzaniu wybicie lufki z osłony ( wszystko klejone Loctitte 603-638)

1

Na tej fotce widać nieosiową lufkę portu ładowania 🙁 na wylocie jest podobnie a Prosport ma mikro tłumik więc nie mógł być celny.

2

Wymiana trzech czopów ślizgowych i pierścieni prowadzących.
Na cylindrze są widoczne uszczelki tłoka ,oryginał przeżroczysty a ta zielona to zepto z poliuretanu na którą właśnie wymianiam.

3

W tokarce zamocowany cylinder z wbitymi czopami ponadwymiarowymi.

4

Toczenie czopów na wymiar właściwy

5

Prosporcik naszykowany do oksydowania juz z nową lufką LW 🙂 .

6

Drewienko dopieszcza Gregor za co Dziękulski 🙂 osłona lufki jest rzeżbiona w kwasie azotowym a co z tego wyjdzie będzie na fotce ostatecznej za klika dni 🙂

Pozdrawiam Waldek